تبلیغات

جستجو

دسته‌ها

برچسب‌ها

استادغضنفری (380) استاد غضنفری (85) استادکربلایی کیومرث غضنفری (373) استاد کربلایی کیومرث غضنفری (70) استاد کیومرث غضنفری (84) استادکیومرث غضنفری (377) تازه شهر (49) تغذیه (46) جهان یوسفی (51) جودو (489) جودو،جودوی سلماس،جودوی تازه شهر،جودوی هفتوان،جودوی ملحم،جودوی کلشان،جودوی قره قشلاق،استادغضنفری،استادکیومرث غضنفری،استادکربلایی کیومرث غضنفری، غضنفری،کیومرث غضنفری،کیومرث،حاجی،حاجی غضنفری، (52) جودوی تازه شهر (484) جودوی سلماس (519) جودوی قره قشلاق (373) جودوی ملحم (375) جودوی هفتوان (419) جودوی کلشان (374) حاجی (364) حاجی غضنفری (369) دانلود آهنگ تولدت مبارک (38) دانلود آهنگ جدید (39) دانلود رایگان فیلم (63) دانلود روزانه (46) دانلود فیلم (140) دانلود فیلم 2019 (61) دانلود فیلم ایرانی (35) دانلود فیلم با لینک مستقیم (52) دانلود فیلم جدید (113) دانلود فیلم جدید 2019 (41) دانلود فیلم خارجی (59) دانلود فیلم خارجی جدید (52) دانلود فیلم دوبله فارسی (46) دانلود فیلم دوبله فارسی 2018 و 2019 (46) دانلود فیلم سینمایی (45) دفاع شخصی (35) دوبله فارسی فیلم (43) سلامت (42) سلماس (42) صالحین جودو (33) علم ورزش (36) غضنفری (420) ورزش (35) کوروش حیدری (33) کیومرث (377) کیومرث غضنفری (433)

تقویم

می 2018
ش ی د س چ پ ج
« فوریه   ژوئن »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

نرمشهای جودو

بدون دیدگاه
تمرینات جودو

– دویدن که شامل دو سرعت (مسافت های کوتاه و با سرعت زیاد) ، دو استقامت (مسافت طولانی) و دویدن روی سطح شیب دار (افزایش قدرت بدنی مخصوصا عضلات پا)  طناب زنی نیز تمرین مفیدی برای افزایش قدرت پا و قوی کردن مجاری تنفسی می باشد و مشابهت های نزدیکی با دویدن دارد.

– انجام حرکت شنا برای افزایش قدرت عضلات کتف ، بازو و مچ دست. استاد کیمورا از نامداران و مدال آوران ژاپن در چندین دوره مسابقات جودو در خاطرات خود بیان می کند که روزانه حدود دو هزار بار حرکت شنا را انجام می داد. 

– عضلات شکم یکی از عضلات مهم  بدن می باشد ، در صورتی که این عضلات قوی شوند بعنوان نیروی کمکی عضلات کمر بوده و فشار را از کمر می کاهند.

اوچی کومی یا مرور فن ، یک یا چند تکنیک را به عنوان شگرد خود انتخاب کنید ، با تکرار فراوان آن تکنیک ملکه ذهن شما خواهد شد سعی کنید سرعت اجرای تکنیک را بیشتر و بیشتر کنید ، پس از مدتی خواهید دید که در رندوری می توانید تکنیک را روی حریف خود اجرا کنید. همچنین تمرین تکنیک ها به روش سایه ( به صورت فردی جابجایی ، کشش و پرتاب حریف فرضی را انجام دهید ) ، تمرین سایه در اجرای صحیح تکنیک بسیار مفید می باشد.

کش بدن سازی وسیله ای مناسب برای تمرین می باشد که با استفاده از آن می توانید توانایی خود را در اجرای فنون بالا تنه افزایش دهید ، عضلات کتف را قوی نمایید و سرعت عملتان را افزایش دهید.

تمرینات بدنسازی با دستگاه ،دمبل و هالتر  که سهم مهمی در ارتقاء و بالابردن توان بدنی و فیزیکی جودوکاران  و استحکام فنی و تکنیکی ایشان دارد .از جمله مزایای خوب تمرینات بدنسازی رکوردگیری و آگاهی از میزان دقیق قدرت بدنی فرد می باشد

– طناب زنی :  از جمله تمریناتی که باید در هر جلسه همچون بوکسور ها بدان پرداخته شود تمرینات طناب زدن آنهم در انواع استقامتی  و هوازی و نیز سرعتی و غیر هوازی می باشدو سهم غیر قابل انکاری در جنبش پذیری دستها و پاها و بدن جودوکاران در حرکات و تکنیکهایی که نیاز به چابکی ،سرعت و تغییرات سریع بدنی دارد ایفا میکند .طناب زدن همچنین برای گرم کردن  و سردن کردن بدن قبل و بعد از تمرینات تخصصی جودو کاربرد دارد.

مشخصات

دانـــــلود

  • 244 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
پروژه های طلاییتبلیغات